2012-09-19 13:47:00
ŠKOLSKI KURIKULUM
Polazište rada na sadržajima školskog kurikuluma jesu potrebe i interesi naših učenika, roditelja i lokalne zajednice...
Kurikulumski pristup u planiranju odgoja i obrazovanja nameće dublje i šire sagledavanje vremena u kojemu se nalazimo, a to je vrijeme brzih promjena u društvenom, gospodarskom, informacijsko-tehnologijskom te znanstvenom području.
Da bi učenik našao svoje pravo mjesto u osobnom, društvenom i profesionalnom životu i da bi odgovorio zahtjevima budućnosti i pridonosio razvoju i unaprjeđenju društva, on bi trebao steći nove kompetencije u smislu inovativnosti, kreativnosti, informatičke pismenosti, osposobljenosti za timski rad, za stalno stjecanje novih znanja, za prilagođavanje promjenama, za život u različitosti kultura i religija, višejezičnosti i raznolikosti moralnih vrijednosti, za suživot i međusobno razumijevanje.
Na putu do tog cilja treba poći od svakog učenika kao individue određenih sposobnosti i osobnosti, koristiti primjerene oblike i metode učenja i poučavanja uvažavajući potrebe i interese svakog učenika, roditelja i lokalne zajednice.
Želeći u tom smislu maksimalno zadovoljiti potrebe naših učenika, roditelja i učitelja zasnovanih na realnim mogućnostima škole, našim školskim kurikulumom planirali smo sljedeće sadržaje, aktivnosti i procese u školskoj godini 2012./ 2013.
|