2018-01-25 08:13:34 Financijsko izvješće za 2017. godinu Osnovne škole Stanovi
Osnovna škola Stanovi Broj RKP-a: 12997 Zadar Matični broj: 03134032 Rine Aras 3 OIB: 61092070644 RAZINA: 31 Šifra djelatnosti:8520 RAZDJEL: 080
BILJEŠKE UZ FINANCIJSKE IZVJEŠTAJE ZA RAZDOBLJE OD 1.1.- 31.12.2017.GODINE Uvod Osnovna djelatnost je osnovno obrazovanje. Rashodi za zaposlene se finaciraju iz državnog proračuna, a dio iz Proračuna Grada Zadra( plaće za zaposlene u produženom boravku, za rano učenje talijanskog jezika i pomoćnike u nastavi). U školi je organizirana prehrana učenika. Dio sufinanciraju roditelji, a 28 učenika imalo je besplatnu prehranu koja se financirala iz Zaklade. Od ove školske godine prehranu za 90 učenika financira Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. Imamo prihode od iznajmlivanja sportske dvorane. Škola nije u sustavu PDV-a. U 2017. godini smo imali tri osobe na stručnom osposobljavanju učitelja i stručnih suradnika koje financira HZZZ. Odgovorna osoba je ravnatelj Markica Perić. Računovođa škole je Jasna Kosović. 1.Obrazac PR- RAS Za razdoblje od 1.1.2017. do 31.12.2017.g. poslovali smo s viškom prihoda poslovanja od 60.157,00 kn s kojim je pokriven dio manjka prihoda od nefinancijske imovine koji iznosi 97.350,98 kn , a ostatak od 37.195,55 je pokriven iz viška za 2016.g. koji je iznosio 47.523,09 kn. Višak prihoda i primitaka raspoloživ u 2018. godini iznosi 10.327,54 kuna. Metodoški manjak Grada Zadra za račune iz prosinca iznosi 78.573,68 (riznica 2017) .Rashodi za električnu energiju i zaštitara za prosinac iznose 20.110,73. Metodoški manjak za prehranu učenika (račun za prosinac) iznosi 7.866,00 kuna AOP-001- prikazuje ukupne prihode koji su u odnosu na 2016. godinu veći 1,1 %. a sastoje se od: 634 –Pomoći od HZZZ za stručno osposobljavanje 7.057,92 636- MZOS- za plaće i prijevoz učenika s TUR 6.820.495,30 636-Županija za natjecanja 5.420,52 641- Prihodi od kamate 2.131,88 652- Sufinaciranje prehrane Uplate roditelja za marende 159.530,00 Uplate roditelja za pr.boravak 178.435,62 Uplate za besplatne mar.Zaklada 90.515,32 661- prihodi od najma dvorane 39.715,00 663-donacije: OTP banka za pjevački zbor 2.000,00 Čistoća za majice za DIA 2.500,00 HŠSS za sportska natjecanja 1.558,00 Putničke agencijeza izlete 11.680,00 Institut za razvoj( mikro bajtovi) 2.300,36 Darovane knjige 2.772,00 Udruga za promicanje kulture 2.000,00 DOKUART- za filmsku družinu 671- prihodi od Grada Zadra 1.521.455,45 AOP148 -prikazuje ukupne rashode poslovanja koji su u odnosu na 2016. godinu veći za 3,1 %. AOP-180 - odstupanje u odnosu na prethodnu godinu je nastalo jer smo u 2016. godini imali sistematske preglede koji se obavljaju svake 3 godine. AOP-183 - ostale usluge su povećane zbog besplatne prehrane za učenike(Zaklada "Hrvatska za djecu" i Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku ). AOP-184 – u 2016. godini imali smo samo 1 osobu na SO a u 2017.g. 3 osobe. 2.BILANCA AOP -002 je vrijednost dugotrajne imovine koja je usklađena su s inventurnim listama . AOP-065 - Novac za računu u banci odgovara stanju na Izvatku broj 195. od 29.12.2017.g. AOP- 080 - odnosi se na bolovanje na teret HZZO. AOP-140 - odnosi se na potraživanja za produženi boravak i najam dvorane AOP-158 - odnosi se na plaću za prosinac AOP-174 – bolovanje na teret HZZO 37.640,25 i potraživanja za časopise 499,57 AOP-233 je višak iz prethodnih godina od najma dvorane . AOP-275 – računi dospjeli u prosincu a plaćeni početkom siječnja 2018. AOP- 240 –1.232,00 kune odnosi se na dospjela potraživanja i 14.714,00 za račune kojima je dospjeće 15.01.2018.g. AOP-290 - odnosi se na bolovanje na teret HZZO. 3. RAS FUNKCIJSKI AOP-096 iznosi 428.318 kn, a sastoji se od učeničkih marendi, usluga cateringa za učenike uključene u tri skupine produženog boravka, prehrana za 28 učenika koji su se finacirali iz Zaklade Hrvatska za djecu i 90 učenika koji primaju marendu koju financira Ministarstvo za demografiju, obitelj,mlade i socijalnu politiku. 4. Obrazac P- VRIO U 2017. godini nije bilo promjena u obujmu imovine pa se obrazac predaje prazan. 5. OBRAZAC OBVEZE AOP 0038 Stanje obveza 31.12. 2017. 782.957,50 AOP-39 – Stanje dospjelih obveza Grad 17.052,35 materijal- 2.024,59 - GZ usluge 15.027,76 - GZ AOP - 092 -Stanje nedospjelih obveza 765.905,15 od toga: obveze za zaposlene( plaća za prosinac) MZOS 568.224,98 obveze za zaposlene na teret Grada 73.950,49
Obveze za materijalne rashode- Grad 72.493,71 < >< >usluge telefona 2.076,93 komunalne usluge 2.406,08 zdravstvene usluge 1.537,50 < >ostale uslugeGrad 4.234,78 + zaštitar 12.mj 5.760,00 < >ostali nesp.rashodi1.690,62
Plaćeno od vlastitih 9.139,35 službena putovanja 1.298,00 usluge plaćeno iz vlastitih 6.153,81 finacijski rashodi 1.687,54 Škola 5.230,15 Besplatna prehrana 7.866,00
Ostale tekuće obveze- (Časopisi) -Škola 499,57 Ostale tekuće obveze MZOS 37.640,25
Ravnatelj Markica Perić, prof. |
Osnovna škola Stanovi Zadar |