2020-09-14 13:32:36 Javni poziv za dostavu ponuda
Osnovna škola Stanovi Rine Aras 3, Zadar Klasa: 602-01/20-01/771 Ur.broj: 2198/01-24/20-01 Zadar, 14. rujna 2020. godine
Javni naručitelj Osnovna škola Stanovi, Rine Aras 3, Zadar 14. rujna 2020. godine objavljuje
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
Sukladno članku 12., stavku 1. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16 ) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave iz Plana nabave manju od 200.000 kuna bez PDV-a odnosno 500.000 kuna bez PDV-a (tzv. Jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi. Postupak jednostavne nabave provodi se sukladno članku 4.,čl.5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave u školi (Klasa:003-06/17-01/32,Ur.broj:2198/01-24/17-01 od 9.5.2017.godine.
Ne postoje gospodarski subjekti s kojima je naručitelj u sukobu interesa u smislu čl.76. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br.120/16).
1. Naziv javnog naručitelja : Osnovna škola Stanovi, Rine Aras 3, Zadar OIB:61092070644
2. Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije:
Predmet nabave je dostava učeničkih marendi za novu školsku godinu 2020./2021. (OŠ Stanovi i PO Crno –po potrebi).
3. Evidencijski broj nabave: JN 8/20
4. Procijenjena vrijednost nabave: cca 81.600, 00kuna (bez pdv-a) (Broj učeničkih marendi je promjenjiv kroz cijelu godinu. )
5. Kriterij za odabir ponude: najpovoljnija cijena
6. Način izvršenja: s odabranim ponuditeljem sklopit će se ugovor
7. Rok valjanosti ponude: najmanje 30 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda.
8. Mjesto isporuke: OŠ Stanovi, Zadar, Rine Aras 3.
9. Rok izvršenja : Ugovorom prema potrebama naručitelja za navedenu lokaciju. (OŠ Stanovi i PO Crno –po potrebi).
10. Način izrade ponude:
Ponuda mora sadržavati: - popunjeni ponudbeni list - popunjeni troškovnik (JEDINIČNE CIJENE)
11. Rok za dostavu ponuda: Krajnji rok za dostavu ponude: 22. rujna 2020. god. (srijeda ) do 10 sati, bez obzira na način dostave, na temelju članka 7. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave u školi (Klasa:003-06/17-01/32,Ur.broj:2198/01-24/17-01 od 9.5.2017.godine.
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda svoju ponudu izmijeniti odnosno nadopuniti je. Izmjena odnosno dopunu ponude dostavlja se na isti način kao i ponuda s obaveznom naznakom da se radi o izmjeni odnosno dopuni ponude. Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda pisanom izjavom i odustati od svoje ponude. Ponuda koja nije pristigla u propisanom roku neće se otvarati i vraća se ponuditelju.
12.Obvezni razlozi isključenja ponuditelja: Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave koji nije dostavio tražene dokaze: dokaz o nekažnjavanju – potrebno je priložiti izjavu o nekažnjavanju koju daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta i koja ne smije biti starija od tri mjeseca od dana objave poziva na dostavu ponuda na internetskim stranicama naručitelja. Izjava o nekažnjavanju koju sastavlja ovlaštena osoba popunjava se i potpisuje na Obrascu iz priloga Poziva ili se izdaje na službenom memorandumu, a popunjena i potpisana izjava mora sadržajno u potpunosti odgovarati tekstu navedenom u priloženom Obrascu.
Dokaz da je ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu, plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja – potrebno je priložiti potvrdu Porezne uprave o stanju duga ili važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela, koji ne smije biti stariji od 30 dana od dana objave poziva na dostavu ponude na internetskim stranicama naručitelja;
13.Dokazi o sposobnosti ponuditelja: Kako bi dokazali svoju sposobnost ponuditelji moraju dostaviti: dokaz pravne i poslovne sposobnosti – potrebno je priložiti: - ispravu o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar, koja ne smije biti stariji od 3 mjeseca od dana objave poziva na dostavu ponuda na internetskim stranicama naručitelja, kojom ponuditelj dokazuje da je registriran za predmetnu nabavu.
14. Način dostavljanja ponuda i adresa : Ponude se zaprimaju na dokaziv način (e-mail , poštom,faksom,ili osobno.)
15. Otvaranje ponuda: Otvaranje ponuda nije javno. Ponude će se otvarati odnosno zaprimati isti dan, ovisno kako je ponuda dostavljena.
16. Rok, način i uvjeti plaćanja: Sva plaćanja naručitelj će izvršiti na poslovni račun odabranog ponuditelja.
17. Cijena ponude: Cijena ponude iskazuje se na ponudbenom listu (i to: bez PDV-a, iznos PDV-a i cijena s PDV-om). Cijena ponude iskazuje se u kunama i piše se brojkom. U cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi i popusti. (JEDINIČNA CIJENA PO UČ.MARENDI) Ponuditelj mora u troškovniku predmeta nabave nuditi jedinične i ukupne cijene na način kako je to određeno u ponudbenom troškovniku.
18.Kontakt osoba (ime, prezime, telefon, e-mail, adresa): Tajnik škole: Antonija Čorak, tajnik škole telefon: 023/224-230, telefaks: 023/224-230, e-mail: uprava@os-stanovi-zd.skole.hr, adresa: Rine Aras 3, 23000 Zadar.
19. Obavijesti o rezultatima: Obavijesti o odabiru ili poništenju postupka Naručitelj će donijeti najkasnije u roku od 2 od dana isteka roka za dostavu ponuda. Na Obavijest o odabiru ili poništenju nije dopuštena žalba.
20. Datum objave Poziva: . Poziv na dostavu ponuda upućuje se na način koji omogućuje dokazivanje da je isti zaprimljen od strane gospodarskog subjekta ( potvrda e-poštom) naručitelja dana 14.9.2020. godine. Naručitelj ne vodi evidenciju o ponuditeljima koji su preuzeli Poziv na dostavu ponuda. Sve eventualne izmjene i dopune te objašnjenja poziva na dostavu ponuda biti će poslane izabranim ponuditeljima.
Prilog: - Ponudbeni list - Troškovnik
OBRAZAC- PONUDBENI LIST
1. Naručitelj: Osnovna škola Stanovi, Rine Aras 3, Zadar OIB: 61092070644
2. Ponuditelj: Naziv i sjedište ponuditelja
nositelja ponude:
Adresa ponuditelja:
Odgovorna osoba :
Osoba za kontakt:
Broj telefona/ Broj faksa:
Adresa e-pošte:
OIB:
Broj računa/IBAN, banka:
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti): DA NE
3. Predmet nabave: Jednostavna nabava dostave učeničkih marendi za novu školsku godine 2020. /2021. u OŠ Stanovi.
evid. broj Jednostavne nabave JN 8/20
4.Cijena ponude (piše se brojkama):
CIJENA u kunama BROJKAMA Cijena ponude (bez PDV-a):
Iznos PDV-a:
Cijena ponude (s PDV-om):
5. Rok valjanosti ponude je ______ dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Ukoliko se naša ponuda prihvati, prihvaćamo sve uvjete iz Poziva na dostavu ponuda.
M. P. PONUDITELJ: _______________________ (Ime i prezime ponuditelja) _______________________ Vlastoručan potpis ponuditelja)
U _____________________, ____________2020.godine
Osnova škola Stanovi Rine Aras 3, Zadar
T R O Š K O V N I K
PREDMET NABAVE: Jednostavna nabava dostave učeničkih marendi za novu školsku godine 2020./21. u OŠ Stanovi.
Pekarski prozvodi Opis predmeta nabave Jedinična cijena bez Pdv -a Jedinična cijena s PDV-om Burek sa sirom ili jabukom 0,20 kg
Pecivo s hrenovkom 0,125 kg
Kruh ( francuz) 0,30 kg
Krafne 0,08 kg
Buhtle 0,125 kg
Trokut (pecivo) šunka-sir
Croissant s čokoladom ili marmeladom 0,08 kg
Napomena: Artikli se dopremaju umotani.
Datum:_____________
PONUDITELJ:
___________________
(potpis ovlaštene osobe i ovjera)
OBRAZAC- IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU
IZJAVA
Kojom ja ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________ (ime i prezime, adresa, broj osobne iskaznice izdane od___________________)
kao osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta _________________________
__________________________________________________________________
___________________________________________________________________ (naziv i sjedište gospodarskog subjekta, OIB)
pod materijalnom i kaznenom odgovornošću, izjavljujem da niti ja osobno, niti gospodarski subjekt, nismo pravomoćno osuđeni za jedno ili više slijedećih kaznenih djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.).
M.P. _________________________________________ (potpis osobe ovlaštene po zakonu za zastupanje)
U ________________, ___________ 2020. godine
* Napomena: - Potpis na izjavi ne mora biti ovjeren od strane javnog bilježnika
|
Osnovna škola Stanovi Zadar |