2024-11-26 12:28:01 Odluka o početku postupka JN 16/2024 "Nabava ostalih prehrambenih proizvoda" Osnovna škola Stanovi Rine Aras 3, Zadar Klasa: 602-01/24-01/447 Ur.broj: 2198-1-5-24-01 Zadar, 26.studenog 2024. godine
Na temelju čl. 72. Statuta OŠ Stanovi i čl. 7. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave u školi (Klasa:003-06/17-01/32 Ur.broj:2198/01-24/17-01 od 9.5.2017.godine.), Izmjene pravilnika o jednostavnoj nabavi , ravnatelj donosi
ODLUKU o početku postupka jednostavne nabave Na temelju čl. 7. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave u školi (Klasa:003-06/17-01/32 Ur.broj:2198/01-24/17-01 od 9.5.2017.godine.), Izmjene pravilnika o jednostavnoj nabavi( Klasa:007-04/23-02/33, Urbroj:2198-1-5-23-01 od 1.prosinca 2023. godine). , te sukladno Planu nabave OŠ Stanovi provodi se -naziv predmeta jednostavne nabave: „Nabava ostalih prehrambenih proizvoda“ za potrebe učenika -Procijenjena vrijednost (bez PDV-a): 18.330,64 EUR
- izvor planiranih sredstava : proračun Grada Zadra - evidencijski broj nabave: 16/24 JN -način provođenja nabave : Jednostavna nabava provest će se zaključivanjem Ugovora s odabranim ponuditeljem.
Ovlašteni predstavnici za provedbu predmetnog postupka : 1.Marija Biljan, kuharica 2. Ivana Vrkić, kuharica 3.Ana Lalić, kuharica
Odgovorna osoba je ravnatelj škole Markica Perić, prof. Naziv gospodarskog subjekta kojima se dostavlja poziv na dostavu ponuda za ostale prehrambene proizvode :
1.Konzum plus d.o.o. Marijana Čavića 1.a, 10 000 Zagreb, e-mail: Roberto.Zrilic@konzum.hr
2.METRO Zadar, Murvica IK 2, 23000 Zadar e-mail:metro.zadar@metro-cc.hr
3.Interspar hipermarket Zadar e-mail:info@spar.hr
Na temelju čl.7.Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave u školi (Klasa:003-06/17-01/32 Ur.broj:2198/01-24/17-01 od 9.5.2017.godine.) rok za dostavu ponuda iznosi osam (8) dana od dana upućivanja poziva. Obrazloženje posebnih okolnosti Prilog: - Poziv na dostavu ponuda - Ponudbeni list - Troškovnik
Ravnatelj: Markica Perić, prof.
|
Osnovna škola Stanovi Zadar |