preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stanovi Zadar

Vijesti

Javni poziv za dostavu ponuda JN 5/21

Autor: Božena Marušić, 20. 10. 2021.

 

Osnovna škola Stanovi

Rine Aras 3

KLASA: 602-01/21-01/251

UR.BROJ: 2198/01-24/21-01

Zadar, 20. listopada 2021. godine

 

Javni naručitelj Osnovna škola Stanovi pokrenula je postupak jednostavne nabave   „Usluge cateringa hrane za doručak učenika u školi u šk.2020./2021. (Financirano od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politike, projekt „Mreža prehrane u osnovnim školama Grada Zadra  (školska godina 2021.- 2022.)“ u suradnji s Gradom Zadrom, evidencijski broj jednostavne nabave: JN 5/21, te vam 20. listopada 2021. godine upućuje ovaj Poziv na dostavu ponuda.

POZIV ZA DOSTAVU PONUDA

 

Sukladno članku 12., stavku 1. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16 ) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave iz Plana nabave manju od 200.000 kuna bez PDV-a odnosno 500.000 kuna bez PDV-a (tzv. Jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

Postupak jednostavne nabave  provodi se sukladno članku 7. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave u školi (Klasa:003-06/17-01/32,Ur.broj:2198/01-24/17-01 od 9.5.2017.godine, poziv na dostavu ponuda dostavlja se na adresu jednog gospodarskog subjekta (prema članku 7. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave u školi)

 

Ne postoje gospodarski subjekti s kojima je naručitelj u sukobu interesa  u smislu čl.76. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br.120/16).

 

  1. Naziv javnog naručitelja:

Osnovna škola Stanovi, Rine Aras 3, 23000 Zadar, OIB: 61092070644

 

  2. Opis  predmeta nabave i tehničke specifikacije:

Predmet nabave je: „Usluge cateringa hrane za doručak učenika u školi u šk.2021./2022. (Financirano od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politike, projekt- projekt „Mreža prehrane u osnovnim školama Grada Zadra  (školska godina 2021.- 2022.)“ u suradnji s Gradom Zadrom, evidencijski broj jednostavne nabave: JN 5/21. Doručak mora biti dostavljen u lunch paketima.

 

  3. Evidencijski broj jednostavne nabave: JN 5/21

 

  4. Procijenjena vrijednost nabave (bez PDV-a): 76.580,00 kn

 

  5. Kriterij za odabir ponude: najpovoljnija ponuda

 

  6. Način izvršenja: s odabranim ponuditeljem sklopit će se ugovor o javnim uslugama.

 

  7. Rok valjanosti ponude: najmanje 30 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda.

 

  8. Mjesto izvršenja: OŠ Stanovi, Rine Aras 3, 23 000 Zadar.

 

  9. Rok izvršenja:

      Početak pružanja usluge: 6. studenog 2021. godine

     Rok trajanja ugovora: od 6. studenog 2021. do 21. lipnja 2022. godine.

 

10. Uvjeti isključenja i traženi dokazi

 

10. 1. Obvezni razlozi isključenja ponuditelja:

Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave koji nije dostavio tražene dokaze:

  1. Dokaz o nekažnjavanju – potrebno je priložiti izjavu o nekažnjavanju, koju daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta i koja ne smije biti starija od 3 mjeseca od dana objave poziva na dostavu ponude na internetskim stranicama naručitelja.

Izjava o nekažnjavanju koju sastavlja ovlaštena osoba, popunjava se i potpisuje na Obrascu iz priloga Poziva ili se izdaje na službenom memorandumu, a popunjena i potpisana izjava mora sadržajno u potpunosti odgovarati tekstu navedenom u priloženom Obrascu;

  1. Dokaz da je ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu, plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja – potrebno je priložiti potvrdu Porezne uprave o stanju duga ili važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela, koji ne smije biti stariji od 30 dana od dana objave poziva na dostavu ponude na internetskim stranicama naručitelja;

 

10.2. Dokazi o sposobnosti ponuditelja:

Kako bi dokazali svoju sposobnost ponuditelji moraju dostaviti:

  1. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti – potrebno je priložiti:
  • ispravu o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta-dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se ne izdaje u državi sjedišta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca od dana objave poziva na dostavu ponude na internetskim stranicama naručitelja, a istom dokazuje da je registriran za predmetnu nabavu;

b)         Ponuditelj mora dokazati da ispunjava uvjete prema važećim propisima o pružanju catering usluga u skladu sa Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti („Narodne novine“, br. 138/06, 152/08, 43/09, 88/10, 50/12, 80/13) i Pravilniku o razvrstavanju i minimalnim uvjetima ugostiteljskih objekata iz skupina "Restorani", "Barovi", "Catering objekti" i "Objekti jednostavnih usluga" („Narodne novine“, br. 82/07, 82/09, 75/12, 69/13) i Pravilniku o vođenju upisnika registriranih i odobrenih objekata te o postupcima registriranja i odobravanja objekata u poslovanju s hranom („Narodne novine“,br. 125/08, 55/09, 130/10).

Navedeno ponuditelj dokazuje dostavom slijedećih dokumenata

važećeg rješenja nadležnog ureda, odnosno Ministarstva turizma za obavljanje catering usluga.

- važećeg HACCAP certifikata

 

11. Način izrade ponude:

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu, na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

Ponuda se uvezuje jamstvenikom i to na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Ponude se pišu neizbrisivom tintom. Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude.

Sve tražene dokumente ponuditelj može dostaviti u neovjerenoj preslici.

Ponuda mora sadržavati:

     - popunjeni ponudbeni list

     - dokumente i dokaze tražene točkom 10. ovog Poziva

     - popunjeni troškovnik

     - ostalo traženo u Pozivu za dostavu ponuda

 

12. Rok za dostavu ponuda:

Krajnji rok za dostavu ponude: 28.listopada 2021.godine do 10 sati, bez obzira na način dostave.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda, svoju ponudu izmijeniti odnosno nadopuniti je. Izmjena odnosno dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i ponuda, s obaveznom naznakom da se radi o izmjeni odnosno dopuni ponude.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda, pisanom izjavom i odustati od svoje ponude.

 

13.   Način dostavljanja ponuda i adresa:

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja: OŠ Stanovi, Rine Aras 3, 23000 Zadar, s naznakom „NE OTVARAJ – PONUDA ZA POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE–  „Usluge cateringa hrane za doručak učenika u školi u šk.2021./2022. (Financirano od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politike, projekt „Mreža prehrane u osnovnim školama Grada Zadra  (školska godina 2021.- 2022.)“  evidencijski broj jednostavne nabave: JN 5/21

Na omotnici treba navesti naziv i adresu ponuditelja.

 

14.  Otvaranje ponuda:

Otvaranje ponuda nije javno. Ponude će se otvarati nakon isteka roka za dostavu ponuda.

 

15.  Rok, način i uvjeti plaćanja:

Plaćanje nakon primitka računa u roku od 30 (trideset) dana od datuma zaprimanja računa.

      

16. Cijena ponude:

Cijena ponude iskazuje se na ponudbenom listu (i to: bez PDV-a, iznos PDV-a i cijena s PDV-om). Cijena ponude iskazuje se u kunama i piše se brojkom. U cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.

Cijena je  nepromjenjiva za cijelo vrijeme trajanja ugovora.

 

17. Kontakt osoba (ime, prezime, telefon, e-mail):

Antonija Čorak, tajnik škole

telefon: 023/224-230,  telefaks: 023/224-230, e-pošta: uprava@os-stanovi-zd.skole.hr

 

 

18. Obavijesti o rezultatima:

Obavijesti o odabiru ili poništenju postupka Naručitelj će donijeti najkasnije u roku od 2 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda. Na Obavijest o odabiru ili poništenju nije dopuštena žalba.

 

19. PRILOG  MENU DORUČAK  (specifikacija usluga)

Ponuda treba sadržavati Prilog – Menu koji bi se trebao izmjenjivati 5 dana u tjednu. Ponuda treba biti sastavljena po danima u tjednu – 5 menu-a. Količina naručene usluge biti će prema stvarnim potrebama naručitelja. Ponuđeni menu-i moraju se izmjenjivati minimalno svaka četiri tjedna.

Ponuda se izrađuje na bazi broja učenika – 100 učenika  i 175  nastavnih dana za školsku godinu 2021./2022.

 

 

 

MENU DORUČAK (Specifikacija usluga)

 

PREDMET NABAVE

OPIS PREDMETA NABAVE

 

Menu I

Kruh/sirni namaz

 

Menu II

Kifla

 

Menu III

Kroasan sa čokoladom

 

Menu IV

Sendvič sa šunkom

 

 

Menu V

Kruh/meki margarinski namaz

 

 

 

 

 

20.Obrasci:

 

Prilog:

-   Ponudbeni list

-   Troškovnik

-   Izjava o nekažnjavanju

 

 

 

OBRAZAC - PONUDBENI  LIST   

 

PODACI  O  PONUDITELJU 

 

 

1. Naručitelj:  OŠ Stanovi,

                        Rine Aras 3, 23000 Zadar

                        OIB: 61092070644

 

 

2. Ponuditelj:

 

 

1.

 

Naziv  ponuditelja

 

 

nositelja ponude:

 

 

 

2.

 

Sjedište ponuditelja

 

 

3.

 

Adresa ponuditelja:      

 

4.

 

 

Odgovorna osoba :

 

 

 

 

 

5.

 

Osoba za kontakt:

 

 

6.

 

Broj telefona:

 

 

7.

 

 

Broj faksa: 

 

 

8.

 

Adresa e-pošte:

 

 

9.

 

OIB/ Nacionalni identifikacijski broj prema zemlji sjedišta gospodarskog subjekta:

 

 

10.

 

Broj računa/IBAN,  banka:

 

 

11.

 

Ponuditelj je u sustavu

PDV-a (zaokružiti):

                    

DA                                             NE

                      

 

 

 

 

 

 

 

2. Predmet nabave: „Usluge cateringa hrane za doručak učenika u školi u šk.2021./2022. (Financirano od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politike, projekt „Mreža prehrane u osnovnim školama Grada Zadra  (školska godina 2021.- 2022..)“ u suradnji s Gradom Zadrom, evidencijski broj jednostavne nabave: JN 5/21.

                                                              

 

4.Cijena ponude (piše se brojkama):

 

CIJENA u kunama

BROJKAMA

 

Cijena ponude  (bez PDV-a):

 

 

 

Iznos PDV-a:       

                 

 

 

Cijena ponude (s PDV-om):   

 

 

 

  1.  Rok valjanosti ponude je ______ dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

 

 

 

Ukoliko se naša ponuda prihvati, prihvaćamo sve uvjete iz Poziva na dostavu ponuda.

 

 

 

 

 

 

 

                            M. P.                                                                  PONUDITELJ:

                                                                                    ___________________________

                                                                                         (Ime i prezime  ponuditelja)

 

                                                                                    ___________________________

                                                                                        (Vlastoručan potpis ponuditelja)                                                                           

 

 

 

 

 

 

U  _____________________, ____________2021.godine.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TROŠKOVNIK za ponuditelja

PREDMET NABAVE – DORUČAK  „Usluge cateringa hrane  za doručak učenika u školi u šk.2021./2022. (Financirano od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politike, projekt „Mreža prehrane u osnovnim školama Grada Zadra  (školska godina 2021.- 2022.)“ u suradnji s Gradom Zadrom, evidencijski broj jednostavne nabave: JN 5/21

 

 

JEDINIČNA CIJENA MENU-a BEZ PDV-a

BROJ

UČENIKA

UKUPNO

(c = a x b)

BROJ NASTAVNIH DANA

UKUPNO

( e = c x d )

OPIS STAVKE

A

B

C

D

E

1.Menu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            M. P.                                                                  PONUDITELJ:

                                                                                    ___________________________

                                                                                         (Ime i prezime  ponuditelja)

 

                                                                                    ___________________________

                                                                                        (Vlastoručan potpis ponuditelja)                                                                           

 

 

 

 

 

 

U  _____________________, ____________2021.godine.

 

                                                                      

OBRAZAC -  IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU

 

 

IZJAVA

 

 

Kojom ja __________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________

(ime i prezime, adresa, broj osobne iskaznice izdane od___________________)

 

kao osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta _________________________

 

_________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________

(naziv i sjedište gospodarskog subjekta, OIB)

 

pod materijalnom i kaznenom odgovornošću, izjavljujem da niti ja osobno, niti gospodarski subjekt, nismo pravomoćno osuđeni za jedno ili više slijedećih kaznenih djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:

 

a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,

 

b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.).

 

 

 

 

                            

                                        M.P.                        _________________________________________

                                                                      (potpis osobe ovlaštene po zakonu za zastupanje)

 

                                                                          

 

U ________________, ___________ 2021. godine

 

 

 

 

 * Napomena:

- Potpis na izjavi ne mora biti ovjeren od strane javnog bilježnika

 

 

- Izjava ne smije biti starija od tri mjeseca računajući od dana početka postupka bagatelne nabave.

                                                                                    




e-Dnevnik

INFORMACIJE ZA RODITELJE
POTVRDE ZA UČENIKE
Od sada potvrdu o statusu učenika možete preuzeti iz aplikacije e-Dnevnik
Potvrda da UČENIK ima status redovitog učenika zbog:
  • ostvarivanja prava na učenički prijevoz
  • ostvarivanja prava na dječji doplatak
  • smještaja u učeničkom domu
  • stipendiranja
  • ostvarivanja prava na socijalnu pomoć
  • i drugo.

https://ocjene.skole.hr/login

Školski kalendar

ŠKOLSKI KALENDAR ZA ŠK.GOD. 2024._2025. 

 

                                   

ODLUKA_UDZBENICI

ODLUKA_DRUGI NASTAVNI MATERIJALI

 

 

 

UPISI U SREDNJU

         

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

OKVIRNI VREMENIK

VREMENIK PISMENIH PROVJERA ZNANJA  ZA 1. PLOUGODIŠTE 2016./2017. ŠK.GOD

Vremenik pisanih provjera 

Uvođenjem e-dnevnika Vremenik pisanih provjera se više ne objavljuje izravno na web-stranicama škole već je dostupan svim učenicima i roditeljima putem aplikacije:

e-dnevnik za roditelje i učenike

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 10. 2010.

Ukupno: 1326455
Danas: 12
OŠ Stanovi

2024./2025.

Oglasna ploča
Korisni linkovi




CMS za škole logo
Osnovna škola Stanovi Zadar / Rine Aras 3, HR-23000 Zadar / os-stanovi-zd.skole.hr / uprava@os-stanovi-zd.skole.hr
preskoči na navigaciju