preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stanovi Zadar

Vijesti

Javni poziv za dostavu ponuda JN 1/22

Autor: Božena Marušić, 2. 2. 2022.

Naručitelj Osnovna škola Stanovi, Zadar, OIB:61092070644 pokrenula je 2. veljače 2022. godine. postupak jednostavne nabave opskrbe električnom energijom za 2022.godinu.

 

Sukladno članku 12., stavku 1. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/16 ) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave iz Plana nabave manju od 200.000 kuna bez PDV-a odnosno 500.000 kuna bez PDV-a (tzv. Jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

Ovim putem upućujemo Vam Poziv za dostavu ponude sukladno slijedećim uvjetima i zahtjevima koji predstavljaju osnovne  elemente za izradu ponude:

 

 

 

OPĆI PODACI:

 

Opći podaci o naručitelju:

Naziv: Osnovna škola Stanovi

OIB: 61092070644      

Adresa: Rine Aras 3, 23000 Zadar

Tel: 023/ 224-230

 

 

 

PREDMET NABAVE: OPSKRBA ELEKTRIČNOM ENERGIJOM ZA 2022. GODINU

 

Opis  predmeta nabave: OPSKRBA ELEKTRIČNOM ENERGIJOM za 2022. godinu.

Opis predmeta nabave raščlanjen je prema pojedinim stavkama  predmeta nabave navedenima u troškovniku koji čini sastavni dio ove dokumentacije.

- Brojčane oznake nomenklature:

CPV: 09310000-5

 

 

1.2.   Količina predmeta nabave odnosno opseg predmeta nabave

Specificirano u Troškovniku koji je sastavni dio ove dokumentacije Poziva za dostavu ponuda.

Količina predmeta nabave navedena u Troškovniku je okvirna količina.  Stvarna nabavljena količina robe na temelju sklopljenog ugovora o nabavi može biti veća ili manja od okvirne količine. Ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju sklopljenog ugovora ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave

 

1.3. Procijenjena vrijednost iz Plana nabave iznosi  100.884,96 kn bez PDV-a.

 

II. UVJETI NABAVE:

 

2.1.Razlozi isključenja ponuditelja: 

    Naručitelj će isključiti ponuditelja u sljedećim slučajevima

1. Ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:

a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,

b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. I 143/12.).

DOSTAVITI: Izjava osobe po zakonu ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta (Izjava o nekažnjavanju). Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave. Nije potrebna ovjera kod javnog bilježnika. Dovoljan je potpis osobe po zakonu ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta i ovjera žigom/pečatom na predlošku naručitelja. (u privitku predložak).

 

2.Ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno  s posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza

 

DOSTAVITI: 1.)Potvrda Porezne uprave o stanju duga ne starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili 2.) važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1., ili 3. Izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. Ili jednakovrijedni dokument iz točke 2.

 

2.2. Dokaz za pravnu i poslovnu sposobnost

Ponuditelj mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvodom odnosno izjavom s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela gospodarski subjekt dokazuje: da ima registriranu djelatnost u svezi s predmetom nabave, da protiv njega nije pokrenut stečajni postupak, da se ne nalazi u postupku likvidacije odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti ili je nije već obustavio.

DOSTAVITI: Izvod ne stariji od tri (3) mjeseca računajući od dana objave javnog poziva na dostavu ponuda na internetskim stranicama naručitelja.

.

 

2.3.  Dozvola Hrvatske energetske regulatorne agencije (HERA) za obavljanje djelatnosti opskrbe električnom energijom, sukladno Zakonu o energiji. Dozvolom se dokazuje da ponuditelj ima dozvolu za obavljanje djelatnosti opskrbe električnom  energijom.

DOSTAVITI: Važeću dozvolu Hrvatske energetske regulatorne agencije (HERA)

 

Sve potrebne dokumente ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj preslici pri čemu se neovjerenom preslikom smatra i neovjereni ispis elektroničke isprave.

 

U slučaju  postojanja sumnje u istinitost podataka  navedenih u dokumentima koje su  ponuditelji dostavili sukladno s odredbama Zakona o javnoj nabavi i ovoj dokumentaciji poziva za dostavu ponuda, Studentski centar u Požegi može radi provjere istinitosti podataka:

 

– od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih   dokumenata i/ili

– obratiti se izdavatelju dokumenta i/ili nadležnim tijelima.

Nakon rangiranja ponuda prema kriteriju za odabir ponude, a prije donošenja odluke o odabiru, Studentski centar u Požegi može od najpovoljnijeg ponuditelja s kojim namjerava sklopiti ugovor o nabavi zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika jednog ili više dokumenata koji su traženi sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi i ovoj dokumentaciji.

 

Ako je gospodarski subjekt već u  ponudi dostavio određene dokumente u izvorniku ili ovjerenoj preslici, nije ih dužan ponovo dostavljati.

 

 

III. TEHNIČKA SPECIFIKACIJA

 

3.1. Obračunski elementi

Obračunski elementi na temelju kojih će se vršiti obračun opskrbe električne energije su:

  • radna snaga u kW (za ona obračunska mjerna mjesta na kojima se snaga registrira)
  • preuzeta radna energija izražena u kWh.

 

Radna snaga (SVT) u (kW) određuje se na temelju vršnog opterećenja, što predstavlja najveće srednje opterećenje izmjereno tijekom 15 minutnog mjesečnog obračunskog razdoblja u doba viših dnevnih tarifnih stavki.

Radna energija (kWh) se određuje mjerenjem. Tarifne stavke za prodaju električne energije utvrđuju se s obzirom na doba dana kako slijedi:

  • Više dnevne tarifne stavke (RVT): obračunava se električna energija isporučena u vremenu od 07 do 21 kada se primjenjuje zimsko računanje vremena, odnosno od 08 do 22 kada se primjenjuje ljetno računanje vremena.
  • Niže dnevne tarifne stavke (RNT): obračunava se električna energija isporučena u vremenu od 21 do 07 slijedećeg dana kada se primjenjuje zimsko računanje vremena, odnosno od 22 do 08 sati slijedećeg dana kada se primjenjuje ljetno računanje vremena.
  • Javna rasvjeta (JR): obračunava se električna energija isporučena na mjernom mjestu s tarifnim modelom javna rasvjeta.

 

Opskrbljivač mora kao obračunski element predvidjeti i Naknadu za poticanje proizvodnje iz obnovljivih izvora (OIE).

 

3.2. Obračunsko razdoblje

Obračunsko razdoblje za koje će opskrbljivač obračunavati električnu energiju iznosi 30+/-3 dana.

 

3.3. Cijene

Opskrbljivač će u troškovnik upisati jediničnu cijenu za slijedeće obračunske elemente na osnovu kojih će se vršiti obračun opskrbe električne energije:

  • radna snaga (SVT) u jedinicama mjere (kn/kW)
  • radna energija u doba više dnevne tarifne stavke (RVT) u jedinicama mjere (kn/kWh)
  • radna energija u doba niže dnevne tarifne stavke (NVT) u jedinicama mjere (kn/kWh)
  • naknadu za poticanje proizvodnje iz obnovljivih izvora (OIE) (kn/kWH).

 

Iznos naknade za poticanje proizvodnje iz obnovljivih izvora energije (OIE) prikazuje se odvojeno od cijene ostalih obračunskih elemenata, kao zasebna stavka u troškovniku.

Jedinična cijena ne obuhvaća ostale naknade (naknade za korištenje prijenosne i distribucijske mreže) kako je to definirano zakonskom regulativom iz ovog područja.

Opskrbljivač će u troškovnik upisati ukupni iznos troška radne snage izračunat množenjem ukupnog iznosa angažirane radne snage s jediničnom cijenom radne snage, upisati ukupni iznos troška radne energije izračunat množenjem ukupnog iznosa radne energije po tarifnim stavkama s jediničnom cijenom odgovarajuće tarifne stavke, te upisati ukupni iznos troška za naknadu za poticanje proizvodnje iz obnovljivih izvora energije (OIE) izračunat množenjem ukupnog iznosa radne energije za sve tarifne stavke s jediničnom cijenom naknade

 

 

3.4. Promjenjivost cijena

Ponuditelj ima pravo promijeniti cijenu obračunskih elemenata električne energije ukoliko nakon sklapanja ugovora dođe do povećanja godišnjeg indeksa potrošačkih cijena kojeg utvrđuje Državni zavod za statistiku za svaku kalendarsku godinu i objavljuje na svojoj službenoj Internet stranici.

Ponuditelj je ovlašten promijeniti cijenu obračunskih elemenata sukladno ovom stavku jednom godišnje i to u siječnju svake kalendarske godine, pri čemu će se tako promijenjena cijena obračunskih elemenata primjenjivati počev za električnu energiju isporučenu u siječnju odnosne kalendarske godine pa do iduće promjene cijena.

Iznos promijenjene cijene obračunskih elemenata jednak je umnošku ugovorene cijene obračunskih elemenata sa vrijednosti godišnjeg indeksa potrošačkih cijena u kojoj se obavlja promjena cijena obračunskih elemenata, za prethodnu godinu, podijeljeno sa brojem 100.

U slučaju promjene cijene, Ponuditelj će o tome obavijestiti Naručitelja do kraja siječnja kalendarske godine u kojoj se obavlja promjena cijena obračunskih elemenata.

 

3.5. Način dostave računa

Opskrbljivač će izdati jedna račun za sva obračunska radna mjesta sa specifikacijom potrošnje po obračunskim mjernim mjestima, u roku od 5 dana od dana primitka odnosno preuzimanja mjernih podataka. Račun će se dostaviti na adresu na zahtjev naručitelja, opskrbljivač će dostaviti račun odmah nakon izdavanja, putem pošte. Kontakt brojevi i adrese dogovoriti će se naknadno. Naručitelj će obavijestiti opskrbljivača ukoliko ne zaprimi račun do 15. dana u tekućem mjesecu.

 

3.6. Rok plaćanja

Rok plaćanja je 30 dana od dana izdavanja računa.

 

3.7. Rok trajanja ugovora: od 1.3.2022-28.2.2023.godine

3.8. Rok valjanosti ponude:

       30 dana od dana otvaranja ponuda 

3.9. Mjesto isporuke

Osnovna škola Stanovi, Rine Aras 3, 23000 Zadar i PO Crno 

 

Na temelju članka 45. stavak 4. Općih uvjeta za opskrbu električnom energijom, isporuka električne energije počinje nakon što isporučitelj zaprimi od operatora distribucijskog sustava odnosno prijenosnog sustava pisanu suglasnost o usklađenosti ugovora o javnoj nabavi sa ugovorom o korištenju mreže kojeg je naručitelj sklopio sa operatorom distribucijskog sustava odnosno prijenosnog sustava, za sva obračunska mjerna mjesta iz ugovora o javnoj nabavi.

 

3.10. Rok, način i uvjeti plaćanja:

Plaćanja unaprijed (akontacija, predujmovi,  i sl.) nisu dopušteni. Naručitelj će izvršiti plaćanje u roku od 30 dana računajući od dana ispostavljanja računa.

 

3.11. Jamstveni rok: nije primjenjivo

 

3.12. Odredbe o cijeni ponude i načinu iskazivanja cijene ponude:

Ponuditelji u troškovniku predmeta nabave upisuju jedinične cijene, ukupnu cijenu po stavkama i ukupnu cijenu kao zbroj svih stavki. U cijenu ponude uključeni su svi troškovi i popusti na ukupnu cijenu svih stavki iz troškovnika, bez poreza koji se iskazuje posebno iza cijene. Cijena se piše brojkama.

U koliko zbog specifičnosti predmeta nabave ponuditelj ne može iskazati popust u jediničnim cijenama kWh u troškovniku, dužan je u cijenu ponude uključiti sve popuste i naknade te istu detaljno obrazložiti.

Cijena električne energije je promjenjiva sukladno zakonskim i podzakonskim aktima, a posebice onima koji reguliraju odnose opskrbljivača i povlaštenih kupaca, Zakon o tržištu električne energije Zakon o energiji i Opći uvjeti za opskrbu električnom energijom.

 

Cijena ponude izražava se u kunama.

 

3.13. Kriterij odabira ponude:

Kriterij za odabir je najniža cijena.

 

IV. BITNI UVJETI ZA IZVRŠENJE UGOVORA O NABAVI

 

4.1. Jamstva: ne traži se

4.2. Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa u smislu članka 75. Zakona o javnoj nabavi  (»Narodne novine«, broj 120/16)  ne postoje

 

 

 

V.  ODREDBE O PONUDI

 

5.1 Sastavni dijelovi ponude

Ponuda mora sadržavati:

1. popunjen i ovjeren ponudbeni list od strane ponuditelja

2. popunjen i ovjeren Troškovnik od strane ponuditelja

3. izjava o nekažnjavanju

4. Izvadak iz sudskog registra

5. važeća dozvola HERA-e

6.. potvrda porezne uprave o stanju duga

 

5.2  Način  izrade i dostave ponude

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.

Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova i mora biti uvezana jamstvenikom s pečatom na poleđini.

Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.

Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude.

Ponuda se piše neizbrisivom tintom. Ponuda se sastavlja na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.

Ponuda se u zatvorenoj omotnici dostavlja na adresu naručitelja.

 

5.3. Odredbe koje se odnose na zajednicu ponuditelja ili natjecatelja

 

     Zajedničku ponudu mogu podnijeti dva ili više ponuditelja. Ponuda zajednice ponuditelja sadrži naziv sjedišta svih gospodarskih subjekata iz zajedničke ponude, naziv i sjedište nositelja ponude, imena i potrebnu stručnu spremu  odgovornih osoba za izvršenje nabave iz zajedničke ponude, prema obrascu koji je sastavni dio ove dokumentacije. Članovi zajednice ponuditelja pojedinačno dokazuju razloge da ne postoje obvezni razlozi za isključenje natjecatelja ili ponuditelja, pojedinačno dokazuju pravnu i poslovnu sposobnost i zajednički  dokazuju minimalnu razinu financijske sposobnosti.

 

5.4. Odredbe koje se odnose na podizvoditelje

 

     Ukoliko gospodarski subjekt namjerava dio ugovora o javnoj nabavi dati u podugovor jednom ili više podizvoditelja, tada u ponudi mora navesti podatke o dijelu ugovora o javnoj nabavi koji namjerava dati u podugovor. Ako se dio ugovora o javnoj nabavi daje u podugovor, tada za dio predmeta nabave koji će isporučiti podizvoditelj, naručitelj obavezno neposredno plaća podizvoditelju. Obvezni sastojci ugovora o javnoj nabavi za sve predložene podizvoditelje su i:

- podaci o podizvoditelju ( naziv, sjedište, OIB, ime i prezime ovlaštene osobe i broj računa),

- dio predmeta nabave koji će isporučiti podizvoditelj,

- cijena dijela predmeta nabave koji će isporučiti podizvoditelj.

– Navod da su podaci iz članka 86. Stavka 4. Zakona obvezni sastojci ugovora o javnoj nabavi te da su neposredna plaćanja podizvoditelju obvezna, u slučaju kada se dio ugovora daje u podugovor.

     Plaćanja podizvoditeljima će se vršiti neposredno od naručitelja podizvoditelju. Ponuditelj mora svom računu obvezno priložiti račune svojih podizvoditelja koje je prethodno potvrdio. Odabrani ponuditelj smije tijekom izvršenja ugovora o javnoj nabavi mijenjati podizvoditelje za onaj dio ugovora o javnoj nabavi koji je dao u podugovor samo uz pristanak javnog naručitelja. Ako se nakon sklapanja ugovora o javnoj nabavi mijenja podizvoditelj, pod uvjetom da je javni naručitelj pristao na to, odabrani ponuditelj mora javnom naručitelju u roku 5 dana od dana pristanka, dostaviti obavezne podatke za novoga podizvoditelja.

 

 

 

5.5.  Rok za dostavu ponude i rok otvaranja ponuda je zaključno do 10.2.2022. godine do 10 sati, bez obzira na način dostave.

5.6  Adresa za dostavu ponude i potrebna naznaka na omotnici ponude:

 

Osnovna škola Stanovi

Rine Aras 3

23 000 Zadar

 

s  naznakom:

 

„Evidencijski broj nabave : JN 1/2022

PONUDA ZA NABAVU OPSKRBA ELEKTRIČNOM ENERGIJOM – ne otvaraj“

 

 

 

 

Na omotnici ponude mora biti naznačeno:

  • naziv i adresa naručitelja,
  • naziv i adresa ponuditelja,
  • evidencijski broj nabave,
  • naziv  predmeta nabave –Opskrba električnom energijom za 2022.god.
  • s naznakom „ne otvaraj

 

5.7.  Osoba  zadužena za kontakt:  Tajnik škole: Antonija Čorak    

                                                              

5.8. Odabir ponude:

Otvaranje ponuda nije javno (nije obavezno po ZJN za tzv. Jednostavne nabave).

Naručitelj će poslati  pisanu obavijest o rezultatima odabira najpovoljnijeg ponuditelja u roku 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

Na obavijest o odabiru gospodarski subjekt koji je dostavio ponudu nema pravo žalbe, niti se primjenjuje rok mirovanja, a pravna zaštita gospodarskih subjekata, u smislu Zakona o javnoj nabavi, se ne provodi kod bagatelne nabave.

 

 

5.9 Prilozi pozivu na dostavu ponude:

Prilog I. – Obrazac -  Ponudbeni list

Prilog I.1) – Obrazac -  podaci o članu zajednice ponuditelja

Prilog I.2) – Obrazac – podaci o podizvoditelju

 

Prilog II. –Obrazac -   Troškovnik

Prilog III –Obrazac – Izjava o nekažnjavanju

 

 

 

 

Prilog I. – Ponudbeni list – ispuniti sve stavke obrasca

 

 

 

 

Ponudbeni list br._______________________

 

 

1.

Naziv i sjedište naručitelja:

 

 

 

 

2.

Podaci o ponuditelju*:

 

2.1

Naziv ponuditelja

 

 

Sjedište ponuditelja

 

 

Adresa ponuditelja

 

 

OIB

(ili nacionalni identifikacijski broj prema zemlji sjedišta gospodarskog subjekta, ako je primjenjivo

 

 

Broj računa /IBAN broj/banka

 

 

Navod o tome je li ponuditelj u sustavu poreza na dodanu vrijednost

 

 

Adresa za dostavu pošte

 

 

Adresa e-pošte

 

 

Kontakt osoba ponuditelja

 

 

Broj telefona

 

 

Broj telefaksa

 

3.

Predmet nabave

OPSKRBA ELEKTRIČNOM ENERGIJOM ZA 2022.

 

 

 

 

4.

Podaci  o podizvoditeljima i podaci  o dijelu ugovora o javnoj nabavi, ako se dio ugovora o javnoj nabavi daje u podugovor

 

 

 

 

 

Naziv i sjedište podizvoditelja

 

 

Adresa podizvoditelja

 

 

OIB

(ili nacionalni identifikacijski broj prema zemlji sjedišta gospodarskog subjekta, ako je primjenjivo

 

 

Broj računa/IBAN broj

 

 

Navod o tome je li podizvoditelj u sustavu poreza na dodanu vrijednost

 

 

Adresa za dostavu pošte

 

 

Adresa e-pošte

 

 

Kontakt osoba podizvoditelja

 

 

Broj telefona

 

 

Broj telefaksa

 

 

Podatak o dijelu ugovora koji se daje u podugovor

 

5.

Cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost – brojkama

 

 

 

 

6.

Iznos poreza na dodanu vrijednost – brojkama

 

 

 

 

7.

Cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost ** -  brojkama

 

 

 

 

8.

Rok valjanosti ponude

30 dana od dana otvaranja ponuda

 

 

 

9.

Broj i datum ponude

 

 

 

V.    Uz ponudu dostavljamo popis svih sastavnih dijelova i priloga ponude (Sadržaj ponude) uvezanih slijedećim redoslijedom:

 

 

 

 

                                                                   Ponuditelj:

 

                                                               (tiskano upisati ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja)

 

 

                                                                                                                                   Potpis i pečat

 

Napomena:

 

*  Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.

 

 

 

 

 

Prilog III

 

Predložak izjave za slučaj kad je ponuditelj sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, a osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje ponuditelja državljanin Republike Hrvatske

 

 

IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU

 

kojom ja,

(ime i prezime osobe po zakonu ovlaštene za zastupanje ponuditelja)

iz

(mjesto i adresa stanovanja)

 

izjavljujem da ja kao osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje ponuditelja

 

(naziv i sjedište ponuditelja)

kao ni navedeni ponuditelj

nismo pravomoćno osuđeni za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:

 

  1. prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,

 

b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. I 143/12.).

 

U _____________________, dana _________________________

 

 

 

                      _______________________________________

(potpis osobe po zakonu ovlaštene za zastupanje ponuditelja)

 

 

  • Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje ponuditelja.
  • Izjava ne smije biti starija od tri mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
  • Izjavu svojim potpisom ovjerava osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje ponuditelja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Priloženi dokumenti:
Troskovnik_2022.godina_OS_STANOVI.xls (36.00 KB)


e-Dnevnik

INFORMACIJE ZA RODITELJE
POTVRDE ZA UČENIKE
Od sada potvrdu o statusu učenika možete preuzeti iz aplikacije e-Dnevnik
Potvrda da UČENIK ima status redovitog učenika zbog:
  • ostvarivanja prava na učenički prijevoz
  • ostvarivanja prava na dječji doplatak
  • smještaja u učeničkom domu
  • stipendiranja
  • ostvarivanja prava na socijalnu pomoć
  • i drugo.

https://ocjene.skole.hr/login

Školski kalendar

ŠKOLSKI KALENDAR ZA ŠK.GOD. 2024._2025. 

 

                                   

ODLUKA_UDZBENICI

ODLUKA_DRUGI NASTAVNI MATERIJALI

 

 

 

UPISI U SREDNJU

         

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

OKVIRNI VREMENIK

VREMENIK PISMENIH PROVJERA ZNANJA  ZA 1. PLOUGODIŠTE 2016./2017. ŠK.GOD

Vremenik pisanih provjera 

Uvođenjem e-dnevnika Vremenik pisanih provjera se više ne objavljuje izravno na web-stranicama škole već je dostupan svim učenicima i roditeljima putem aplikacije:

e-dnevnik za roditelje i učenike

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 10. 2010.

Ukupno: 1326583
Danas: 140
OŠ Stanovi

2024./2025.

Oglasna ploča
Korisni linkovi




CMS za škole logo
Osnovna škola Stanovi Zadar / Rine Aras 3, HR-23000 Zadar / os-stanovi-zd.skole.hr / uprava@os-stanovi-zd.skole.hr
preskoči na navigaciju