preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stanovi Zadar

Oglasna ploča - Vijesti

Pravilnik o proceduri stvaranja ugovornih obveza i proceduri od zaprimanja do plaćanja računa

Autor: Administrator , 19. 1. 2012.

            Na  temelju članka 75. Statuta  OŠ“Stanovi“,  ravnateljica 28.12.2011. donosi  sljedeći

                         
                                                     PRAVILNIK  O  PROCEDURI
               stvaranja ugovornih obveza i  proceduri od zaprimanja do plaćanja  računa
 

                                                             Članak 1.


         Ovim Pravilnikom  definira se procedura o stvaranju ugovornih obveza : tko i kako
pokreće postupak ugovaranja, tko i kako obavlja kontrolu  da li je nabava u skladu s Financijskim  planom  , tko i kada obavlja kontrolu dostupnosti financijskih sredstava i
likvidnost škole, tko dodatno provjerava stvarnu potrebu za predmetom nabave i tko odobrava pokretanje nabave.
         Pored navedenoga ovim Pravilnikom se  uređuje i procedura od zaprimanja do plaćanja
računa: tko zaprima račune, tko preuzima robu ,usluge ili prati izvršavanje radova , tko i kada provjerava vrstu , količinu ,kvalitetu i ostale sastojke robe po računu, odnosno da li su u skladu s naručenim ili  ugovorenim,  tko daje potvrdu da se po primljenoj fakturi ili računu može izvršiti plaćanje i tko odobrava plaćanje.


                                                            Članak 2.

          Postupak javne  nabave se pokreće donošenjem Odluke o javnoj nabavi.
Za javnu nabavu vrijednosti do 100.000,00 kuna Odluku donosi ravnateljica , a iznad ovoga iznosa do 300.000,00 Školski odbor , a iznad 300.000,00 Školski odbor uz suglasnost osnivača.
                                                           Članak 3.

             Kontrolu da li je nabavu u skladu s Financijskim planom i Planom nabave  obavlja ravnateljica uvidom u Financijski plan i Plan nabave, odnosno Školski odbor i osnivač  Grad Zadar, zavisno o kojoj  se vrsti nabave radi u konkretnom slučaju.
              U svezi s javnom nabavom kontrolu dostupnosti financijskih sredstava i likvidnost
Škole obavlja računovođa.

                                                            Članak  4.

            Stvarnu potrebu za javnom nabavom   utvrđuje zavisno od vrste nabave:       

-    ravnateljica u dogovoru s računovođom , tajnicom i učiteljima ukoliko se radi o nabavi
male vrijednosti , uz suglasnost Školskog odbora za nabave veće od 100.000,00  kuna odnosno  uz suglasnost Grada Zadra za nabave iznad 300,000,00 kuna.
        Postupak ugovaranja zavisno od vrste javne nabave pokreće : Povjerenstvo za javnu
nabavu za nabave koje su iznad 70,000,00 kuna bez PDV, a do toga iznosa ravnateljica u
dogovoru s tajnicom , računovođomn , učiteljima i stručnim suradnicima.
        Postupak javne nabave iznad 70.000,00 kuna obavezno se provodi na osnovu natječaja putem elektroničnog oglasnika javne nabave.


                                                     Članak 5.
    
                Nadzor nad realizacijom potpisanog ugovora  odnosno  izvođenju radova kod privremene i okončane situacije  odobrava i prati nadležna osoba ili   tijelo ( koja obavlja stručni nadzor).
                                    
                                                            Članak.  6.


              Vezano za javnu nabavu na temelju potpisanog ugovora i  za ostalu nabavu roba i usluga , račune zaprima tajnica i računovođa . Računi se uredno upisuju u knjigu zaprimljenih računa.                                                                   
                                                            Članak 7.


                Robu koja je dostavljena na osnovu uredno izdate narudžbenice zaprima tajnica ili
računovođa , a izvršavanje naručenih usluga prati osoba koja je zatražila određene  usluge.
                 Kontrolu  dostavljene robe (vrstu, količinu i kvalitet) , sukladno računu  i narudžbenici , prati tajnica ili računovođa odnosno druga osoba koja je tražila nabavu određene robe ili usluge.

                                                              Članak 8.

                  Ukoliko zaprimljena  roba odnosno izvršene usluge odgovaraju sklopljenom ugovoru , narudžbenici i  računu ,osoba zadužena za nadzor  ili ravnateljica potvrđuje  ispravnost izvršenja ugovora ili preuzete robe i usluga i daje nalog računovođi za plaćanje.


                                                               Članak  9.


                  Ovaj Pravilnik se objavljuje na oglasnoj ploči škole i stupa na snagu danom objave.

                  Pravilnik se objavljuje i na internetskim stranicama škole , jer treba biti dostupan svim zaposlenicima škole.

Klasa  : 602-01/11-/01 170
Urbroj: 2198/01-19/11-01                                       
Zadar,   29.12.2011.
 

Ravnateljica: Jurka   Šaban, prof. 
 
 




e-Dnevnik

INFORMACIJE ZA RODITELJE
POTVRDE ZA UČENIKE
Od sada potvrdu o statusu učenika možete preuzeti iz aplikacije e-Dnevnik
Potvrda da UČENIK ima status redovitog učenika zbog:
  • ostvarivanja prava na učenički prijevoz
  • ostvarivanja prava na dječji doplatak
  • smještaja u učeničkom domu
  • stipendiranja
  • ostvarivanja prava na socijalnu pomoć
  • i drugo.

https://ocjene.skole.hr/login

Školski kalendar

ŠKOLSKI KALENDAR ZA ŠK.GOD. 2024._2025. 

 

                                   

ODLUKA_UDZBENICI

ODLUKA_DRUGI NASTAVNI MATERIJALI

 

 

 

UPISI U SREDNJU

         

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

OKVIRNI VREMENIK

VREMENIK PISMENIH PROVJERA ZNANJA  ZA 1. PLOUGODIŠTE 2016./2017. ŠK.GOD

Vremenik pisanih provjera 

Uvođenjem e-dnevnika Vremenik pisanih provjera se više ne objavljuje izravno na web-stranicama škole već je dostupan svim učenicima i roditeljima putem aplikacije:

e-dnevnik za roditelje i učenike

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 10. 2010.

Ukupno: 1325956
Danas: 100
OŠ Stanovi

2024./2025.

Oglasna ploča
Korisni linkovi




CMS za škole logo
Osnovna škola Stanovi Zadar / Rine Aras 3, HR-23000 Zadar / os-stanovi-zd.skole.hr / uprava@os-stanovi-zd.skole.hr
preskoči na navigaciju