preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stanovi Zadar

Oglasna ploča - Vijesti

Procedure o uvjetima sklapanja ugovora za usluge koje pruža Škola, izdavanje računa za pružene usluge te provođenju mjera naplate dospjelih nenaplaćenih potraživanja u Školi

Autor: Božena Marušić, 3. 2. 2016.

Osnovna škola Stanovi

Rine Aras 3

Klasa:402-03/15-01/33

Ur.broj:2198/01-24/15-01

Zadar,  30.studenog 2015. godine 

 

Temeljem članka 72. Statuta OŠ Stanovi, Rine Aras 3 Zadar, ravnatelj donosi  

PROCEDURE


o uvjetima sklapanja ugovora za usluge koje pruža Škola,  izdavanja računa za pružene usluge te provođenju mjera naplate dospjelih nenaplaćenih potraživanja u Školi

 

Članak 1.

Škola pruža usluge:

- organiziranja i pružanja usluga školske marende

- korištenju usluga produženog boravka

- iznajmljivanje školske športske dvorane

                                                          Članak 2.

  Ovim Procedurama uređuju se:

uvjeti za sklapanje ugovora s korisnicima-djecom
uvjeti izdavanja računa za pružene usluge te
mjere naplate, odnosno plaćanja dospjelih, a nenaplaćenih potraživanja u OŠ Stanovi Zadar (dalje u tekstu: Škola).

                                                          Članak 3.

Škola s korisnikom (roditelj/skrbnik djeteta) sklapa ugovor o organiziranju i pružanju usluge školske marende i/ili korištenju usluga produženog boravka za dijete korisnika usluge.

Tajnik ustanove dostavlja popis korisnika ukoliko ostvaruju pravo na subvenciju učešća u cijeni školske marende i produženog boravka Gradu Zadru.

 

Tajnik ustanove u suradnji s razrednicima i učiteljima u produženom boravku  vodi popis korisnika kojima se pruža usluga.

 

Kuharica škole i učiteljice u produženom boravku dužne su predati u tajništvo iskazane pružene usluge za školsku marendu i produženi boravak 1. u  mjesecu za prethodni mjesec.

 

Voditelj računovodstva na temelju iskazanih pruženih usluga  za pruženu uslugu školske marende i produženog boravka, obračunava i izdaje mjesečni račun-uplatnicu najkasnije do svakog 10-og u tekućem mjesecu za prethodni mjesec s datumom dospijeća do 15-og u tekućem mjesecu za prethodni mjesec.   

Članak 4.

Mjere naplate dospjelih, a nenaplaćenih potraživanja iz članka 1. ovih Procedura odnose se na:
- organiziranju i pružanju usluge školske marende

-  korištenju usluga produženog boravka

- iznajmljivanje školske športske dvorane

Članak 5.

 Mjere naplate dospjelih, a nenaplaćenih potraživanja obuhvaćaju sljedeće:
- usmeni kontakt,
- pisana opomena - podsjetnik,
- pokretanje ovršnog postupka radi naplate potraživanja.

Članak 6.

Razrednici su dužni voditi evidenciju o učenicima koji su korisnici školske marende za svaki mjesec i dužni su voditi evidenciju o plaćanju računa-uplatnica.

Učitelji u produženom boravku dužni su  voditi evidenciju korisnika produženog boravka za svaki mjesec po danu i dužni su voditi evidenciju o uplatama računa- uplatnica.

Voditelj računovodstva Škole svakog 20. dana u mjesecu ima obvezu pripremiti listu dužnika koju upućuje ravnatelju Škole na uvid te razrednicima odnosno učiteljima u produženom boravku.

Ukoliko obveze nisu izvršene u ugovorenim rokovima, poduzimaju se mjere za naplatu.

Prvi korak su usmeni kontakti razrednika i učitelja u produženom boravku s  dužnikom o čemu je potrebno sastaviti zabilješku (datum, ime osobe, razlog neplaćanja). Zabilješka se stavlja na listi dužnika iz st. 1 ovog članka. Za provođenje mjere usmenog kontakta s dužnikom zadužen je razrednik odjela i učitelji u produženom boravku, nakon čega listu dužnika prosljeđuje tajniku ustanove.

Nakon proteka roka od 15 dana voditelj računovodstva priprema novu listu dužnika i prosljeđuje je tajniku. Ukoliko se dug ne podmiri u roku 15 dana, tajnik Škole ima obvezu dužniku uputiti pisanu opomenu - podsjetnik na dokaziv način koju može uručiti preko razrednika i učitelja u produženom boravku ili preporučenom poštom. U opomeni - podsjetniku je potrebno navesti podatke o dužniku, iznos duga i pravni temelj po kojem ga se poziva na plaćanje (ugovor, račun i dr.).Liste dužnika zajedno s opomenama – podsjetnicima čuvaju se kod tajnika škole.


                                                         Članak 7.

Kada su iscrpljene mjere naplate usmenog kontakta i pisane opomene - podsjetnika, pokreće se ovršni postupak radi naplate potraživanja.
Za pokretanje i praćenje ovršnog postupka zadužen je tajnik Škole.

Članak 8.

Ukoliko se utvrdi da su potraživanja nenaplativa  temeljem  pravomoćnih  odluka  nadležnog tijela (odluke suda i sl.), da su  potraživanja  nenaplativa  zbog  nastajanja  zastare  sukladno važećim zakonskim propisima, da potraživanja nemaju valjanu pravnu osnovu te zbog okolnosti propisanih sukladno donesenim aktima osnivača ustanove, potraživanje će se djelomično ili u potpunosti otpisati. Odluku o otpisu donosi ravnatelj.

Ukoliko se utvrdi da se potraživanja ne mogu namiriti primjenom mjera iz članka 5.   ovih Procedura radi izvanrednih socijalno-ekonomskih okolnosti, ravnatelj ustanove može Školskom odboru podnijeti  prijedlog za djelomični ili potpuni otpis potraživanja. U ovom slučaju odluku donosi Školski odbor škole.                                                

Članak 9.

Voditelj računovodstva, tajnik, razrednik i učitelji u produženom boravku dužni su kontinuirano pratiti stanje i poduzimati mjere naplate potraživanja svatko iz svog djelokruga, te kvartalno sastavljati izvješća o poduzetim mjerama za naplatu potraživanja. U sastavljanju Izvješća sudjeluju svi sudionici postupka naplate potraživanja popunjavajući ga svatko podacima iz svog djelokruga obavljenog posla.
 

Izvješće mora sadržavati iznos dospjelog, a nenaplaćenog potraživanja, broj opomena, broj postupaka prisilne naplate, broj djelomično ili potpuno otpisanih potraživanja te iznos naplaćenog dospjelog potraživanja.
Izvješće se sastavlja do 25. u mjesecu za protekli kvartal i dostavlja se ravnatelju škole.

Obrazac Izvješća sastavni je dio ovih Procedura.

      Članak 10.

Ove Procedure stupaju na snagu danom donošenja.

Ove Procedure će se objaviti na web stranicama škole.

 

 

                                                                                              Ravnatelj:

                                                                                              Markica Perić, prof.




e-Dnevnik

INFORMACIJE ZA RODITELJE
POTVRDE ZA UČENIKE
Od sada potvrdu o statusu učenika možete preuzeti iz aplikacije e-Dnevnik
Potvrda da UČENIK ima status redovitog učenika zbog:
  • ostvarivanja prava na učenički prijevoz
  • ostvarivanja prava na dječji doplatak
  • smještaja u učeničkom domu
  • stipendiranja
  • ostvarivanja prava na socijalnu pomoć
  • i drugo.

https://ocjene.skole.hr/login

Školski kalendar

ŠKOLSKI KALENDAR ZA ŠK.GOD. 2024._2025. 

 

                                   

ODLUKA_UDZBENICI

ODLUKA_DRUGI NASTAVNI MATERIJALI

 

 

 

UPISI U SREDNJU

         

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

OKVIRNI VREMENIK

VREMENIK PISMENIH PROVJERA ZNANJA  ZA 1. PLOUGODIŠTE 2016./2017. ŠK.GOD

Vremenik pisanih provjera 

Uvođenjem e-dnevnika Vremenik pisanih provjera se više ne objavljuje izravno na web-stranicama škole već je dostupan svim učenicima i roditeljima putem aplikacije:

e-dnevnik za roditelje i učenike

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 10. 2010.

Ukupno: 1325947
Danas: 91
OŠ Stanovi

2024./2025.

Oglasna ploča
Korisni linkovi




CMS za škole logo
Osnovna škola Stanovi Zadar / Rine Aras 3, HR-23000 Zadar / os-stanovi-zd.skole.hr / uprava@os-stanovi-zd.skole.hr
preskoči na navigaciju